Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach

994 - numer alarmowy

Data 16.07.2025r.

Nr sprawy PWKC/11/ZP/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie dla zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).

  1. Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11

Adres do korespondencji: PWKC w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Przemysłowa 11

tel.: 48 385 25 14,

e-mail: pwkc@pionki.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowych dla zadania:

Zakup i dostawa urządzenia koszącego na potrzeby Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Pionkach

  1. Opis przedmiotu zamówienia, specyfika głównych wymagań:

Parametry techniczne urządzenia (minimalne):

    1. Rok produkcji urządzenia nie wcześniej niż 2024r.,

    2. urządzenie nowe, nieużywane.

    3. Silnik 4-suw.

    4. Pojemność silnika minimum 700cm3.

    5. Skrzynia biegów hydrostatyczna.

    6. Załączanie noży poprzez sprzęgło elektromagnetyczne.

    7. Szerokość koszenia minimum 120cm.

    8. Regulacja wysokości koszenia min 7 stopniowa.

    9. Zakres regulacji wysokości koszenia 30-90mm.

    10. Pojemność kosza min. 300l.

    11. Koła zapobiegające skalpowaniu trawnika.

    12. Liczba kół prowadzących agregat tnący – 4.

    13. Złącze do mycia agregatu tnącego.

    14. Wyposażenie: ładowarka, zaczep, przystawka mulczująca.

Pozostałe wymagania realizacji zamówienia:

a) Dostawa urządzenia koszącego nastąpi na adres: Oczyszczalnia Ścieków, ul. Dr Marii Garszwo 99, 26-670 Pionki – w terminie do 30 dni od dnia udzielenia zlecenia.

b) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 m-cy od daty odbioru urządzenia.

c) Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

16310000-1, 16311000-8

d) Wykonawca związany jest ofertą: 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

e) Pakowanie, dostawa, ubezpieczenie w transporcie stanowi koszt Wykonawcy.

f) Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne.

g) Wykonawca przeszkoli minimum 1 osobę w zakresie obsługi urządzenia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujący dokument:

– wypełniony i podpisany przez Wykonawcy FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY – wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO,

2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną,

5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

Osobą po stronie Zamawiającego uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Izabela Dasiewicz-Szparaga adres e-mail i.dasiewicz-szparaga@pwkc.pionki.pl

6. Miejsce składania ofert.

Oferty cenowe należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

– ul. Przemysłowa 11, 26-670 Pionki

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Zakup i dostawa urządzenia koszącego na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Pionkach

NIE OTWIERAĆ PRZED 23.07.2025 do godz. 11:00

lub

przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: pwkc@pionki.pl

do dnia 23.07.2025r. do godz. 11:00

    1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto/brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

    2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

    3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich

8. Informacje o formalnościach.

    1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

    2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

    3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od podjęcia realizacji zlecenia Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

    4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

    5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zam6wien publicznych.

ZATWIERDZAM

PREZES ZARZĄDU

(-) Paweł Dąbrowski