Nr referencyjny PWKC/ 30 /ZP/2020 Pionki, 24 sierpnia 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie dla zamówienia o wartości poniżej równowartości 30 000 euro,
tj. o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, prowadzone jest na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień na dostawy i usługi o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 418 000 euro oraz na roboty budowlane o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 5 225 000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 r., z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o., 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, NIP: 796-294-31-74, Nr rejestrowy: 000106775.
Adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o. 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7, tel.: 48 385 25 14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„BUDOWA ODCINKA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ CIŚNIENIOWEJ W DZIAŁKACH 58/49, 1848, 50/13, 50/15, 46/24 W PIONKACH”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
- Specyfika głównych wymagań:
- „BUDOWA ODCINKA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ CIŚNIENIOWEJ W DZIAŁKACH 58/49, 1848, 50/13, 50/15, 46/24 W PIONKACH”, zgodnie z Projektem i Przedmiarem, stanowiącymi załącznik do Zapytania.
- Wykonanie w/w przedmiotu zamówienia należy wykonać wg projektu budowlano – wykonawczego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania oraz przedmiaru stanowiącego załącznik nr 2.
- Materiały do realizacji zamówienia rok produkcji 2019/2020.
- Wykonawca dysponuje w swoich zasobach osobą pełniącą obowiązki Kierownika Budowy, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy, polegającej na pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w ramach posiadanych uprawnień, obejmującej kierowanie budową lub robotami budowlanymi przy realizacji odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
- Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 5.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: kod główny 45231300-8 – Budowa wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy..
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowo – cenowy,
wg. załączonego wzoru ZAPYTANIA OFERTOWEGO – załącznik Nr 3, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do zapytania
- Wykaz osób, na których będzie polegał Wykonawca w ramach zamówienia, sporządzony na podstawie załącznika Nr 6 do zapytania.
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowo – cenowy,
- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji,
o otwarciu ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów). - Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
5. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
- w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 385 22 52 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach merytorycznych – Grzegorz Bogacz lub Marcin Karolak tel. 48 385 22 52 lub 48 385 25 14 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 26-670 Pionki, ul. Zakładowa 7 lub przesłać na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „BUDOWA ODCINKA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ CIŚNIENIOWEJ W DZIAŁKACH 58/49, 1848, 50/13, 50/15, 46/24 W PIONKACH” NIE OTWIERAĆ PRZED DATĄ 31 sierpnia 2020 r. GODZ. 10.15”,w terminie do dnia 31 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31 sierpnia2020 r., o godzinie 10.15. Otwarcie ofert jest jawne.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
- Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena oferowana ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego brutto.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- 4)Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Kryterium oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
- Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
80 pkt cena całkowita brutto (waga 80%)
20 pkt udzielona gwarancja (waga 20%).
- Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi, może uzyskać oferta nie może przekraczać 100 pkt.
- W ramach kryterium ceny całkowitej brutto (C) oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 80 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach tego kryterium, przyjmując zasadę, że 1% wagi oceny = 1 punkt.
Oferty zostaną ocenione wg wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena (C) = ------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena badanej oferty
- W ramach kryterium: gwarancja (G) oferta wykonawcy może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach tego kryterium, przyjmując następującą zasadę:
Lp. | Udzielona gwarancja w m-cach | Liczba punktów |
1 | < 36 m-cy | 0 |
2 | 37 - 48 m-cy | 10 |
3 | 49 – 59 m-cy | 15 |
4 | 60 m-cy i więcej | 20 |
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższa liczbę punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), obliczoną według wzoru:
Łączna liczna punktów = C + G
9. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium.
10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego umowy w wysokości 5% wynagrodzenia ryczałtowego brutto, w formie pieniężnej. Zabezpieczenie musi zostać wpłacone na konto Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik Nr 1 – Projekt budowlano -wykonawczy.
Załącznik Nr 2 – Przedmiar robót.
Załącznik Nr 3 - Formularz ofertowo-cenowy.
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik Nr 5 - Wzór umowy.
Załącznik Nr 6 – Wykaz pracowników
Załącznik Nr 7 – Klauzula informacyjna RODO.
ZATWIERDZAM
Prezes Zarządu Spółki
(-) Robert Pyryt
Załączniki (9)