Cookies i polityka prywatności

W serwisie internetowym są wykorzystywane pliki cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce – cookies i polityka prywatności.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies > kliknij poniżej

Zamknij

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno

Ciepłownicze w Pionkach

Numer sprawy: PWKC/10/ZP/2020                                             Pionki, dn. 16.04.2020 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

pn. „Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych

niewapnowanych pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków

przy ul. Dr Marii Garszwo 99 26-670 Pionki.”

    Nazwa oraz adres zamawiającego

Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjno Ciepłownicze w Pionkach Sp. z o.o.

ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki

NIP 796-294-31-74,  REGON 142896450, Nr rejestrowy 000106775

adres strony internetowej: www.pwkc.pionki.pl,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 48 385 25 14

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie postanowień Regulaminu udzielania zamówień na dostawy i usługi o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 418 000 euro oraz na roboty budowlane o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 5 225 000 euro, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Zarządu Spółki Nr 5/2016 z dnia 09.06.2016 r., z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

III. Przedmiot zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych niewapnowanych w ilości do 1.000 Mg, pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków przy ul. Dr Marii Garszwo 99, 26-670 Pionki, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
    Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie zadania, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
    Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

90513600-2 – Usługi usuwania osadów

90513700-3 – Usługi transportu osadów

90513800-4 – Usługi obróbki osadów.

IV. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 grudnia 2020 roku.

V. Komunikacja

1.Nieograniczony, pełny dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.pwkc.pl, www.bip.pionki.pl,

2.Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:

a)      w sprawach proceduralnych – Hanna Kupisz, tel.: 48 3852252 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b)      w sprawach merytorycznych – Ryszard Szwabowicz  tel. 603 933 304  email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. Termin związania ofertą

    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia z postępowania oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz
z załącznikami zgodnie z warunkami, określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu oraz  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

VIII. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

IX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny.
    Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszej Specyfikacji.
    Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.

X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

    Ofertę należy złożyć do dnia  24.04.2020 roku do godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Zakładowej 7, 26-670 Pionki, sekretariat -  pokój nr 10.
    Oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 Zamawiający niezwłocznie zwróci wykonawcom bez otwierania.
    Zamawiający dokona otwarcia złożonych ofert w tym samym dniu o godz. 1030 w swojej siedzibie, wskazanej w ust. 1.
    Otwarcie ofert jest jawne.

XI. Inne informacje

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest :

a)      w siedzibie Zamawiającego: ul. Zakładowa 7, 26-670 Pionki,

b)      na stronie internetowej Zamawiającego.

Załączniki:

1)      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2)      załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,

3)      załącznik nr 2 do SIWZ – wzór oferty,

4)      załącznik nr 3 do SIWZ– wzór oświadczenia wykonawcy,

5)      załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy,

6)      załącznik nr 5 do SIWZ – klauzula RODO.

                                                                             Prezes Zarządu

(-) Robert Pyryt

Załączniki (10)

Pobierz wszystkie załączniki